Jak cię widzą, tak cię piszą. Kilka słów o wizerunku kosmetologa

Wizerunek jest naszą wizytówką. Świadczy nie tylko o nas samych, lecz także o miejscu, w którym pracujemy. Dlatego też warto o niego dbać oraz świadomie go kreować. Na wizerunek osoby składa się bardzo wiele elementów, w dzisiejszym wpisie poruszę pokrótce wyłącznie kwestie związane z profesjonalnym image’em kosmetologa, skupiając się głównie na tym, co odnosi się […]

Widzimy się na targach!

Drodzy Państwo, już w poniedziałek, 6 września spotkamy się na targach B2Beauty Trends Show w Warszawie na PGE Narodowym! B2Beauty Trends Show trwają jeden dzień i zgromadzą najważniejszych przedstawicieli branży beauty w Polsce. To będzie intensywny dzień – wystawcy 11 sektorów, 30 gwiazd oraz 10 wydarzeń towarzyszących. Najbardziej wyczekiwany event urodowy w Warszawie. Do zobaczenia […]

Trzy przykłady wykorzystania customer journey map (3/3)

Zastanawiasz się pewnie, jak mogą wyglądać ścieżki klienta (customer journey map – CJM), o których piszę w moim cyklu Customer journey map w branży beauty. (Customer journey map – co jest potrzebne, żeby zacząć?, Czy Twoja „plansza” reprezentuje Twój biznes z dobrej strony?) Dzisiaj przygotowałam dla Ciebie trzy ciekawe przykłady takich ścieżek. Mam nadzieję, że […]

Customer journey map – co jest potrzebne, żeby zacząć? (2/3)

W pierwszej części cyklu o customer journey map w branży beauty (link do artykułu) wytłumaczyłam, czym jest ścieżka klienta i dlaczego warto zainteresować się tym narzędziem. Dziś chcę przybliżyć Ci pierwsze kroki, które trzeba podjąć, żeby taka ścieżka mogła powstać dla Twojego salonu. Do mapowania ścieżek klienta należy przygotować się z głową. Dużym błędem jest […]

Customer journey map – pierwszy krok w kierunku klientocentryczności (1/3)

Otaczający nas dzisiaj świat jest niezwykle zmienny i nieprzewidywalny. Zmiany zachodzące w skali globalnej są w ostatnim czasie tak dynamiczne, że nadążanie za nimi, również w biznesie beauty, staje się olbrzymim wyzwaniem. Epidemia wirusa SARS-CoV-2 w ciągu kilku miesięcy zredefiniowała świat oraz życie i zachowania klientów, a proces ten trwa nadal. W tak niestałym otoczeniu […]

Jak dobrze znasz swoich klientów?

Wiesz może, czy Twój klient lubi brokuły? Bo moja mama nie cierpi brokułów. A ja myślałam, że uwielbia. Serio! (Chyba dlatego że wciskała mi je regularnie, kiedy byłam mała…). Kiedy dorosłam i nauczyłam się kochać brokuły, postanowiłam zrobić jej przyjemność i przyrządziłam je dla niej… I przeżyłam największe zaskoczenie mojego życia – okazało się, że […]