Katarzyna Michalak

Service designerka, design resercherka, badaczka i General Manager w firmie FUZERS.

Od 5 lat jest związana z service designem i badaniami projektowymi.
Ukończyła Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II oraz Szkołę Consumer Intelligence. Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Na co dzień:

  • planuje i przeprowadza badania jakościowe z respondentami w całej Polsce;
  • wykorzystuje łączone techniki z zakresu design thinking, jak również kokreację;
  • jest specjalistką od budowania ścieżek klienta.

Mocno wierzy w to, że ścieżki klienta są kluczem do zrozumienia oczekiwań, potrzeb, bolączek i trudności, jakie mają klienci korzystający z produktów i usług w codziennym życiu. Wiedza ta pozwala reagować, dostosowywać się do potrzeb rynku i jeszcze lepiej dbać o doświadczenie klienta.

Pracowała dla takich klientów, jak IKEA, mBank, PKO BP, InviMed, Pracuj.pl, Credit Agricole, Nocowanie.pl, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, PZU, Fortum, Eurobank, Santander Consumer Bank i wielu innych.

Artykuły Eksperta

Produkty Eksperta

Nie znaleziono produktów.