bbmeet - Portal Branży Beauty
  • Ogłoszenia
  • Artykuły
    • Marketing i rozwój
    • Zarządzanie, sprzedaż i zespół
    • Imprezy branżowe
    • Inspiracje
    • Prawo (wkrótce)
  • Wydarzenia
    • Śniadanie Kosmetologów
  • Rozwój biznesu
    • Konsultacje
    • Nasi Eksperci
      • Tatiana Galińska
      • Kamil Karczmarczuk
      • Katarzyna Michalak
      • Angelika Zielińska
      • Kasia Krzywicka
  • O nas
  • Kontakt
  • Ad LoaderDodaj ogłoszenie
  • 0

Moduł 2 – Zespół i komunikacja

oxy - 6 grudnia 2021
Current Status
Not Enrolled
Price
197 zł
Get Started
Zapisz się na szkolenie

Szkolenie zawartość

Rozwiń wszystko
Zespół i komunikacja 12 Tematy
Expand
Zagadnienie Content
0% Complete 0/12 Steps
Powitanie
Cele biznesowe i zespołowe dla Twojego salonu
Różnica pomiędzy grupą a zespołem
Ja stworzyć “Dream Team”?
Kluczowe elementy wpływające na atmosferę pracy w zespole
Komunikacja i przepływ informacji w zespole
Narzędzie komunikacyjne: Expose’ szefa
Feedback
Motywacja
Jak zwalniać pracowników?
Rozmowy rekrutacyjne
Podsumowanie
Ostatnie wpisy
  • Jak prowadzić efektywne szkolenia z wiedzy profesjonalnej?
  • “Wypalony” kosmetolog
  • Psychokosmetologia jako dziedzina interdyscyplinarna
  • Brak czasu- problem czy przekonanie?
  • Drugie Śniadanie Kosmetologów. Co słyszy Twój klient?
Artykuły eksperta

No posts yet.

Produkty eksperta
  • Jedno ogłoszenie na 60 dni

  • Konsultacja wizerunkowa (90min)

  • Jedno ogłoszenie na 30 dni

Kontakt

  • info@bbmeet.pl

Informacje

  • Regulamin platformy
  • Polityka prywatności i plików cookies

Bądź na bieżąco:

Facebook-f Instagram

Copyrights 2021. Realizacja & Obsługa: Dotleniamy.pl

bbmeet - Portal Branży Beauty
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
Login
Accessing this szkolenie requires a login. Please enter your credentials below!

Lost Your Password?